Wie Zijn we?

We zijn een jong en dynamisch bedrijf met een grote passie voor marketing, media en communicatie. Opgericht in 2002 naar aanleiding van het politieke schouwspel en de economische crisis. Met een hart voor analyse en marketing bedachten we een module voor ondernemers, om toch de nodige aandacht te krijgen voor hun bedrijf of producten, in deze tijden van crisis en besparingen.

Wat Doen we?

We ontwikkelen standaard, e-commerce en mobiele websites voor startende of bestaande KMO’s met 0 tot 50 werknemers. We bieden online en offline marketing campagnes voor een specifiek product of dienstverlening via uw website.

Onze Visie

We staan ter beschikking van onze klanten voor het leveren van advies omtrent e-business, het uitvoeren van grafische projecten en reclame campagnes door een evenwichtige balans te vinden tussen online en offline marketing inspanningen.

Een synchroon gebruik van de bestaande marketing kanalen leveren onze klanten een meerwaarde dat zich vertaald in een toename van de omzet en een groei van de klanten portfolio.

Het unieke karakter van onze onderneming is de fusie tussen online en offline marketing. Dit bied onze klanten een beter inzicht op hun marketing uitgaven en de doeltreffendheid van deze kanalen.

Onze Waarden en Normen

Een “Wauw”-service leveren!Verandering omarmen en nastreven

Plezier kunnen maken en soms een beetje raar durven zijn

Avontuurlijk creatief en open van geest zijn

Willen groeien en leren

Open, eerlijke relaties opbouwen door communicatie

Bijdragen aan een positieve familie- en teamspirit

Meer doen met minder

Gepassioneerd en vastberaden zijn

Bescheiden zijn

Hoe begon het allemaal?

Door vraag van een familie lid werd mijn aandacht gevestigd op de nood van kleine zelfstandigen in de lokale markt die niet de middelen of contacten hebben om hoedanig hun zaak te promoten zoals grote bedrijven op nationaal niveau dit doen.

Zij hebben vaak niet de kennis of moeten zich toespitsen op informatie waar geen einde aan lijkt te komen, en na verloop van tijd beschikken ze nog steeds niet over de succes formule voor hun eigen onderneming.

In de meeste gevallen betalen ze al aanzienlijke sommen voor de reclame en marketing van hun onderneming maar wat duidelijk ontbreekt is de meetbaarheid en de impact die de campagne heeft.

” Het vinden van een goudmijn gaat door een fijne zeef!”

Een zekere ethiek is nodig om de doelstellingen van een bedrijf te bereiken, men wil kwaliteit en kwantiteit maar op een evenwichtige manier.

Na sterk aandringen heb ik me dan ook bereid gesteld om kleine zelfstandigen te voorzien van deze optie, om tegen een betaalbare prijs toch een degelijke en effectieve reclame campagne te kunnen voeren die rendabel is in dit bizarre tijdperk van de economie.

Als zelfstandige is het vaak moeilijk om zichzelf op alle vlakken van het bedrijfsbeheer gelijktijdig te ontwikkelen. Als u uw tijd kan investeren in hetgeen waar u het beste in bent en wat het meest invloed heeft op het succes van uw onderneming dan is dat juist het gene waarop u zich zou moeten concentreren.

Het onderscheid maken tussen goede bronnen en misleidende, kan u veel tijd en frustratie besparen. Net als het uitvoeren van taken die nutteloos blijken, of te hopen op een beter resultaat zonder de formule ooit te wijzigen.

Website-zoekmachine-optimalisatie is juist met die redenen in het achterhoofd, van start gegaan om ondernemers een hand toe te reiken en hulp te bieden bij de online promotie van hun bedrijf of producten en diensten, dit op lokale niveau tot nationaal niveau.

Indien het vinden van nieuwe klanten uw behoefte is dan wil ik u daar graag mee helpen, u moet echter begrijpen dat sommige processen tijd nodig hebben om tot stand te komen, dat u realistische en haalbare doelstellingen moet aanhouden om teleurstelling of misverstanden te vermijden.

Nog een laatste opmerking;

Als u wenst te stoppen met de samenwerking dan is dit ten allen tijde mogelijk en word de campagne stop gezet op het einde van de maand waarin de laatste betaling zich heeft plaatsgevonden. Dit is om u niet te binden aan langdurige contracten, als u niet meer in staat bent om dergelijke investeringen te onderhouden. Maar zoals u zelf zal merken gaat u hoogst waarschijnlijk nooit deze beslissing moeten maken wanneer u beroep doet op onze diensten. Om af te sluiten met het bekende gezegde: